[Groningen-pm] Meeting

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Wed May 16 03:42:06 PDT 2012

Op 15-05-12 19:53, Piet Plomp schreef:

> Hoi allemaal,
>
> Is het nog een idee een aletrnatieve datum af te spreken?
> Ik vond vorige keer zeer geslaagd en ik zal in ieder geval het - nu
> voormalige- kantoor van Warpnet missen. Op naar het nieuwe!
>
> Maar de komende derde donderdag van de maand, 21 juni, ben ik er ook al
> niet. Dus wat mij betreft spreken we een donderdag ertussen in af.
>
> Ik heb een voorkeur voor donderdag de 7e juni.
> Is dat iets? Locatie? Graag reakties!

Ik begreep dat Herman niet kan op donderdagavond. Ik stel voor om over
te schakelen naar een andere dag van de week. En zelf heb ik een
voorkeur voor niet de derde dag van die week, maar bijvoorbeeld de
eerste. Dus bijvoorbeeld de eerste woensdag van de maand.

Morgenavond is weer de derde donderdag. Gaat het dan door of niet?

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl