[Groningen-pm] Meeting 12 juni

Hermen Lesscher hermen at lesscher.org
Tue Jun 12 04:56:59 PDT 2012

Goed, ik zie jullie rond 18:00 uur in de Nieuwe Boteringestraat.

Ik kom met (grote) auto, dus ik kan evt ook wel mensen meenemen naar
Warpnet en weer afzetten in/bij centrum.

Tot dan!

Hermen Lesscher

On 12-06-12 12:43, Piet Plomp wrote:
> Ik print wel een kaartje uit!

"I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur
or think at some point, 'If this isn't nice, I don't know what is.'"
                                                         -- Kurt Vonnegut