[Groningen-pm] Morgen

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Wed Jan 18 00:46:42 PST 2012

Hallo,

De vorige twee keer ging de Groningen-PM zomaar niet door, zonder veel
discussie. Morgen is het weer de derde donderdag van de maand, en ik heb
nog niets gehoord.

Ik zou het jammer vinden als het groepje uit elkaar valt, maar ik ben
zelf niet veel met Perl bezig. Mij interesseert het vooral dat er een
aantal mensen komen die beroepshalve met Linux bezig zijn, bijvoorbeeld
als systeembeheerder of programmeur.

Wat mij betreft blijven we gewoon bij elkaar komen, maar zouden we
kunnen nadenken over het verruimen van de doelstelling.

Wat vinden jullie?

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl