[Groningen-pm] Bestaat Groningen.PM nog?

Remko Silvis remko at secutor.nl
Tue Apr 17 01:54:15 PDT 2012

Ik ben een van de collega's die met Noë Snaterse meekomt.
Werkzaam bij Hotels.nl waar perl nog veel gebruikt wordt.
Door mijn opleiding bio-informatica aan de hanze hogeschool ben ik in
aanraking gekomen met Perl.
Jaren geleden hebben we een training gehad van Johan Vroomans en
sindsdien ben ik lid van deze mailinglist.

Toen was Johan al enthousiast aan het vertellen over Perl 6. Ik ben
blij dat het er nu echt aan zit te komen.

Groeten,
Remko Silvis