[Groningen-pm] Bestaat Groningen.PM nog?

Arnoud Warmerdam aw at warpnet.nl
Mon Apr 16 11:30:31 PDT 2012

Hoi iedereen,

Mocht de bijeenkomst van komende donderdag doorgaan: dit is de laatste keer dat Warpnet in de Euroborg zit. Vanaf 1 mei zitten we in een nieuw onderkomen aan de Aarhusweg (in de buurt van de Makro). Uiteraard mag deze nieuwe locatie ook gebruikt worden voor bijeenkomsten, maar het is wel iets verder fietsen vanuit de binnenstad. Parkeren met de auto is er echter gratis, dat is wel weer een voordeel :-)

Groeten,

Arnoud Warmerdam
--
Warpnet