[Groningen-pm] Bestaat Groningen.PM nog?

Johan Vromans jvromans at squirrel.nl
Mon Apr 16 10:44:06 PDT 2012

Beste allen,

Zeer tot mijn ongenoegen heb ik inmiddels alweer een hele tijd geleden
moeten afhaken maar ik volg het reilen en zeilen nog wel.

Het lijkt echter dat de klad er stevig in zit. Maandelijks hoor ik nog
wel wat gerommel voor de derde donderdag, maar het is absoluut
onduidelijk of er nog wel iets daadwerkelijk plaatsvindt.

Binnenkort, nog voor Perl6 is mij verzekerd :), wordt de nieuwe
gemeenschappelijke Perl.NL site in gebruik genomen
http://nl.pm.org
Ook voor Groningen is daar een plekje ingeruimd...

Dus: Bestaat Groningen,PM nog?

-- Johan