[Groningen-pm] eten bij contini

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Thu Mar 17 06:18:23 PDT 2011

Hoi allemaal,

Gea eet ook mee bij Contini. Met Gea er bij kom ik op 4 mensen die bij het
eten zijn. Ik wil proberen een tafeltje te reserveren.
Zijn er meer mensen die ook willen komen eten, laat me dat dan voor 16 uur
weten, zodat ik een groter tafeltje kan boeken.

Voor wie er nog nooit geweest is:
    http://contini.nl
    http://warpnet.nl
Beide sites hebben routebeschrijvingen, Contini helaas alleen via flash te
bereiken. Adres Contini: verlengde Hereweg 24 (Helpman)