[Groningen-pm] Voor wie het interesseert

Roeland Kok - Black Orb Media rhkok at black-orb.nl
Wed Jun 23 03:23:17 PDT 2010

Herinnering voor mensen die vanmiddag/vanavond graag zouden langswippen: van
17:00 tot 19:00 vrije inloop Zomer-expo. Zie onderstaand bericht.

Negentien projecten worden gepresenteerd, gedemonstreerd, etc. Een mooie
kijk in de keuken van MBO ICT-onderwijs!

Groeten,

Roeland

Op 21 juni 2010 13:53 schreef Roeland Kok - Black Orb Media <
rhkok at black-orb.nl> het volgende:

--
Black Orb Media - http://black-orb.nl/