[Groningen-pm] Donderdag

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Wed Jun 16 02:19:10 PDT 2010

Piet Plomp schreef:
> Hoi,
>
> Zou een goed idee kunnen zijn als we onze fietsen daar veilig kwijt kunnen.

Fietsen stelen is in onze straat verboden ;-)

Ik heb mijn fiets altijd buiten staan en dat gaat goed. Er is een
fietsenrek en er zijn heggen en een lantarenpaal waar je fietsen
tegenaan kunt zetten.

> Dan stel ik wel voor ergens anders te gaan eten -- ik kom uit Zernike, dus
> dat is vlak bij jou in de buurt.
> Als ik me goed herinner is De Omhelzing vervangen door een pizzeria, is
> dat iets? Wat mij betreft dan ook vroeger.

Het is een Thai geworden. Ik heb er een keer gegeten, het was best heel
aardig maar ook weer niet geweldig. Er zitten hier overigens nog meer
lekkere eetgelegenheden in de buurt, b.v. de Kleine Mungu (indiaas),
Eetcafe Fortuna (Grieks), Eetcafe Lambik (met terras buiten, soms erg
druk), BlaBla (vegetarisch), en nog veel meer.

> Het mag ook bij mij (Hoornse Meer), dan kunnen we wel naar Contini, of
> zelfs naar Il Lago (http://www.il-lago.nl).

Kan ook, maar ik ben al wel eens bij jou geweest, maar jij nooit bij mij!

Groet,
Paul.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.