[Groningen-pm] Volgende meeting

Andre Hospers ahospers at gmail.com
Thu Sep 17 04:15:44 PDT 2009

Hoi,

Waarschijnlijk kom ik ook..maar ik zou wel graag willen weten waar Warpnet
ligt.
Is onderstaande hetzelfde ?

Het adres is Boumaboulevard 79a. Dit is aan de zuidkant (tegenover de
Mediacentrale). Wij delen de ingang met ondermeer de spelershome, FC
Groningen Media en de ABN Business Corner. We staan nog niet op de
bordjes, maar we zitten op de eerste verdieping (linksaf, aan het eind
van de gang).

Voor mensen die met de auto komen: als je de parkeergarage inrijdt, ga
dan meteen omlaag naar verdieping '-2' (je komt binnen op '-1'). Rij dan
door (paar honderd meter) tot je bij 'Zuid -2' bent. Hier is de ingang
naar de kantoren. Als de deur daar dicht zit en wij dan nog geen
intercom hebben, neem dan de trap naar uitgang Zuid, dan kom je uit
naast onze vooringang.

Andre Hospers
9742 BM Groningen