[Groningen-pm] bijeenkomst 18 juni

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Thu Jun 11 05:44:20 PDT 2009

Hoi allemaal,

Ok, eten bij Contini (red ik vm niet/laat); bijeenkomst bij Warpnet.

Gezien het recente idee om SHA1 de invalideren stal ik voor nieuwe
openpgp/gnupg keys te genereren die we op de bijeenkomst kunnen signen.
Als je dat wilt neem je legetimatie mee!

Zie meer over achtergrond en ombouw:
    http://www.debian-administration.org/users/dkg/weblog/48
Gaat over Debian, maar bevat hoop algemene info.

Ook 1024bit dsa ssl keys zijn SHA1 gegenereerd, afaik.