[Groningen-pm] Volgende bijeenkomst

Herman van Rink helmo at initfour.nl
Thu Jan 15 00:25:22 PST 2009

Johan Vromans wrote:

> Ik denk dat het hebben van twee onafhankelijke lokaties alleen maar
> voordelen heeft.

Een tweede locatie heeft zeker zijn voordelen.

Maar deze maand dus bij Warpnet, ik ben er bij.

Wat eten betreft weet ik niet zeker of ik dan al terug in de stad ben,
dus reken daarbij maar niet op mij.

Om terug te komen op Contini en het dood-beest vrije aanbod... hieronder
een samenvatting van de hoofdgerechten.

Groet,

Herman

Lasagna:
lasagna vegetariana*      met gegrilde courgette
lasagna 4 formaggi*      met 4 soorten kaas

Spaghetti of Penne:
all'arrabbiata - een pikante saus van peterselie, knoflook, tomaten en olie
paesana - tomaten, knoflook, peterselie, uien, paprika, room,
champignons, parmezaanse kaas
gorgonzola - gorgonzola, room, knoflook, parmezaanse kaas
salsa piccante - tomaten, knoflook, olijven, kappertjes, parmezaanse
kaas, pikant
4 formaggi - met 4 soorten kaas

Tagiatelle:
tagliatelle alla genovese - basilicum, geraspte kaas en notensaus

Pasta Fresche:
ravioli al bosco  - deegkussentjes gevuld met truffel in een saus van
gebakken cantharel, oesterzwammen, champignons en peterselie

Tortelini:
tortellini 4 formaggi      met 4 soorten kaas
tortellini col sugo di noci      met noten-roomsaus, mascarpone en
parmezaanse kaas

Pizze:
margherita - tomaten, kaas, mozzarella
funghi   -   tomaten, kaas, champignons
peperone - tomaten, kaas, paprika, champignons, uien, pepers
di cipolle - tomaten, kaas, champignons, uien
inferno - tomaten, kaas, champignons, paprika, artisjokken, pepers, olijven
vegetariana - tomaten, kaas, champignons, asperges, olijven,
artisjokken, paprika, uien
vegetariana frutta gorgonzola - tomaten, kaas, champignons, artisjokken,
paprikasaus, paprika, uien, asperges, olijven, ananas, bananen, gorgonzola
pizza ortolana - tomaten, kaas, verse paprika, brocoli, groene asperges,
courgette, uien, oesterzwammen, gorgonzola

4 mori - tomaten, kaas, brocoli, oesterzwammen, gorgonzola
california   -   tomaten, kaas, abrikozen, banaan, ananas, meloen,
mozzarella, gorgonzola, brie
pizza al pesto - tomaten, kaas, pesto, blokjes tomaat, broccoli en
mozzarella