[Groningen-pm] Volgende bijeenkomst

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Wed Jan 14 09:00:57 PST 2009

Piet Plomp schreef:
> Ja ik heb er wel zin in - Perl blijft leuk!
>
> Ik heb een voorkeur voor Warpnet - indien beschikbaar;

Ik heb een kleine voorkeur voor SCG geloof ik, vooral omdat ik weet dat
ze bij SCG graag willen dat er veel activiteiten in hun pand zijn.

Verder denk ik ook dat hun sleutelbeleid wat soepeler is dan bij Warpnet
en ik vind de weg er naar toe prettiger.

Maar Warpnet is wel representatiever.

Is er overigens al iemand beschikbaar met een sleutel voor Warpnet voor
morgen?

> Zoals besproken op de nieuwjaarsborrel kunnen we wat mij betreft in
> contiki of hoe dat Italiaans restaurant ook heet gaan eten.
> Deze is zowel dichtbij Warpnet als bij scn.
>
> Overigens vind ik Wagamama ook nog steeds prima om te eten.
>
> Ik ben van plan te komen en ook mee te eten.

Ik stel voor om naar dat Contini te gaan. Je kwam toch eten? Dan kom ik
ook. Het was de vorige keer best lekker.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/