[Groningen-pm] Volgende bijeenkomst

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Wed Jan 16 06:55:46 PST 2008

Piet Plomp schreef:
> Hoi allemaal,
>
> Ik ben wezen kijken en heb geen pizzeria Bruno gevonden.
> Wel de eerder genoemde Michel aan de Meeuwerderweg.
> Daarover moet ik mijn mening in positieve zin bijstellen:
> ze hebben een aparte roken- en niet-roken ruimte en twee aparte eetzalen.
> Maar erg groot is het niet.
>
> Ik heb bij iemand die ik ken nagevraagd: ook die kent geen pizzeria Bruno
> en wel pizzeria Michel. Zij wist te melden dat het er vaak erg druk is.
> We zien wel.
> Dat wordt dus morgen 18:15 pizzeria Michel?

Ik vind het OK.  (maar niet ideaal, ik probeer af te vallen en dat lukt
niet zo goed met pizza).

Dit zijn nog wat restaurants waar ik graag kom, maar ze zijn misschien
niet heel dicht in de buurt van Warpnet:
http://www.iens.tv/restaurantsVan/Groningen/restaurant.htms?a=Groningen&r=4449
http://www.iens.tv/restaurantsVan/Groningen/restaurant.htms?r=2717
http://www.iens.tv/restaurantsVan/Groningen/restaurant.htms?a=Groningen&k=23&r=6190

Groet,