[Groningen-pm] Volgende bijeenkomst

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Tue Jan 15 13:40:59 PST 2008

Ik zal er morgen rond het middaguur gaan kijken. Ik heb wat twijfels:
de pizzeria in Oosterpoort noord die ik ken heet Misjel (of vergelijkbare
spelling) en is feitelijk een afhaalpizzeria met net twee tafeltjes waar
je evt aan kunt eten. Ik ken geen Bruno.
Bovendien maar ik me zorgen over de rookvrijheid ervan, zeker gezien de
aanslag op mijn longen in de afgelopen twee weken (rotgriep).

Ik fiets er morgen langs en laat in de tweede helft van de middag m'n
ervaringen weten.

Btw, Michiel komt donderdag ook.

Groetjes,

Piet