[Groningen-pm] Volgende bijeenkomst

Gerhard C. Muntingh smunt at qux.nl
Sat Jan 12 09:01:57 PST 2008

Hoi iedereen,

> Ik heb er wel eens gegeten, was toen prima en zeer betaalbaar. Wel vrij
> druk.

Volgens mij heet ie Bruno.  Als we hier gaan eten moeten we dus reserveren.

Wie vindt het een goed idee?

> Wat betreft Euroborg parkeren: als je bij het naar binnen rijden even de
> Jumbo binnenhopt en voor 10 euro boodschappen doet, krijg je een gratis
> uitrijkaart. Daarmee bespaar je 1,20 euro per uur.

Je kunt ook ietsjes terug langs de weg gaan staan.  Dan hoef je ook maar
een paar honderd meter te lopen.  (En dat was jouw idee, Arnoud ;).

> Wel kan ik me herinneren dat Johan al een keer uitgebreid het gebruik
> van Getopt::Long heeft gedemonstreerd.

Ja, staat me ook iets van bij.  Ik gebruik die module ook regelmatig.

Groeten,

Gerhard.