[Groningen-pm] Volgende bijeenkomst

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Fri Jan 11 01:26:01 PST 2008

Hoi allemaal,

Als ik dan beter ben zal ik er volgende week zeker bij zijn.
Hier alvast een voorstel:
- we eten 18:15 bij Groen
- komen bijeen bij Warpnet (kan dat wat jullie betreft Gerhard, Arnoud?) in
  de Euroborg (bereikbaar met alle mogelijke vervoermiddelen: trein
  (stadsbustarief), stadsbus, fiets, auto, te voet ...)

Mogelijk onderwerp: ik ben tegen grenzen van Getopt::Long aangelopen:
ik wil opties in de vorm -\d+ of --\d+ waarbij ik de waarde van het getal
wil pakken;
We kunnen discussieren of wat ik wil zinvol is en of je dat in
Getopt::Long zou moeten willen of juist niet; misschien kan het al via een
omweg geimlementeerd worden.
Uiteraard is de aanwezigheid van Johan als auteur van Getopt::Long
hiervoor nodig.

De discussie moet dan niet hier op de mailinglijst gevoerd worden, want
dan moeten we voor de bijeenkomst wat anders verzinnen...

Voelen jullie voor dit voorstel? Wie denkt dan te komen?

Heeft iemand een ander voorstel?