[Groningen-pm] Belangstelling?

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Wed Dec 17 10:50:25 PST 2008

Gerhard C. Muntingh schreef:
> Beste Pm'ers

> Herstel, ik kom morgen helemaal niet.
>
> Ik ben vandaag ziek.  Hoe ik me morgen voel weet ik nu natuurlijk nog
> niet, maar ik verwacht morgen nog niet op-en-top fit te zijn.
>
> Tenzij er iemand anders (Arnoud) de locatie kan openen kunnen jullie niet
> de euroborg in.
>
> Groningen-PM kan deze maand dus niet doorgaan tenzij iemand voor morgen
> een andere locatie kan regelen.

Voor het geval Arnoud niet kan:

Het SCN heeft te kennen gegeven graag clubs zoals de Perl Mongers gratis
ruimte te willen geven. Er is ook een scherm en beamer beschikbaar. Ik
heb even gebeld, en morgen is er ruimte. Het is aan de Hereweg 97,
tegenover het sterrebos (de voormalige pizzeria Pino). Achterom een trap
op naar boven. Er is ook parkeerruimte.

http://www.stichting-scn.nl/

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.