[Groningen-pm] voorstel thema volgende keer

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Tue Apr 22 01:32:03 PDT 2008

Hoi allemaal,

Ik stel voor de volgende Perl Mongers bijeenkomst een thema voor:
software testing, en dan met name PerlUNIT testing (Test::Unit::* modules).

Het idee van PerlUNIT is verwant aan java's JUnit suite.

Ik weet zelf weinig van methodes die ontwikkeld zijn binnen Perl om
(formele) testing te doen en de documentatie is niet altijd even compleet.

Als ik goed op de kalender gekeken heb is de volgende bijeenkomst op
donderdag 15 mei.

Wat vinden jullie van dit thema? Wie weet er al wat van?
Wie heeft suggesties van voorbeelden of documentatie die we van te voren
zouden kunnen doorlezen?