[Groningen-pm] ben 24e mei verhinderd]

Clemens Tolboom ctolboom at home.nl
Thu May 10 08:18:13 PDT 2007

On Thu, 2007-05-10 at 12:23 +0200, Gerhard C. Muntingh wrote:

> Volgens mij is komende groningen.pm kandidaat om een keertje over te slaan.

Lijkt me geen slecht idee. De 'helft' is er niet en er is geen locatie.

We kunnen natuurlijk ook met het kleine groepje, vanuit wagamama in een
kroeg, een pen en papier sessie houden over een interessant onderwerp.

Ik kan iets (20 minuten) vertellen over GD (in PHP) en vervangen van een
web titel door een plaatje met een leuk font.
(zie http://www.afocusonsolutions.nl)