[Groningen-pm] Locatie bijeenkomsten

Wybo Wiersma wybo at logilogi.org
Wed Mar 7 08:19:45 PST 2007

> Hoewel de locatie niet ideaal is, zie ik geen onoverkomelijke problemen
> zolang er rond de 10 mensen komen (met 12 als maximum). Als iemand een
> beamer mee kan nemen is dat helemaal mooi (heb je er gelijk een
> straalkachel bij :-). Op termijn is het wel wenselijk een geschiktere
> locatie te vinden.

Misschien dat het PCW (http://www.aerv.nl/, http://www.aerv.nl/foto.html)
een idee is. Marnix (die daar in de leiding zit en die ik gisteren sprak
bij de LOSC-meeting) zal vragen of het daar kan...

Hoe het zit met verwarming enzo weet ik niet, maar er is in elk geval
genoeg ruimte in het gebouw, en een beamer komt wellicht binnenkort
ook beschikbaar... Bovendien zijn er genoeg pc's met Perl...

Het is maar een klein stukje buiten het centrum.

Wybo