[Groningen-pm] Locatie bijeenkomsten

Arnoud Warmerdam aw at warpnet.nl
Wed Mar 7 07:44:55 PST 2007

Hoi iedereen,

Mogelijk kan de kantine van Warpnet hiervoor gebruikt worden. Echter, de
ruimte is niet ingericht als vergader/presentatie ruimte (wij vergaderen
bijna nooit). Dat houdt in:

Er is geen beamer/whiteboard/flipover of iets dergelijks, er zijn
slechts zes (houten) stoelen, vier zitzakken en vier ... eh ...
kubusvormige dingen. Verder staat 's avonds de kachel uit en is er geen
deurbel (dus briefje op de deur met telefoonnummer). We hebben geen
draadloos netwerk, maar wel gewoon een switch met 7 poorten vrij en een
doos utp kabels. Er moet minstens één Warpnet medewerker aanwezig zijn.

Hoewel de locatie niet ideaal is, zie ik geen onoverkomelijke problemen
zolang er rond de 10 mensen komen (met 12 als maximum). Als iemand een
beamer mee kan nemen is dat helemaal mooi (heb je er gelijk een
straalkachel bij :-). Op termijn is het wel wenselijk een geschiktere
locatie te vinden.

Groeten,

Arnoud