[Groningen-pm] Nieuwe locatie warpnet.

Johan Vromans jvromans at squirrel.nl
Fri Dec 14 01:37:12 PST 2007

Arnoud Warmerdam <aw at warpnet.nl> writes:

> Het adres is Boumaboulevard 79a.

Gefeliciteerd!

> Reserveren (ruim vantevoren, liefst meer dan een week) is aan te raden,
> zeker voor groepen. De website vind je hier:
>
> 	http://www.wokeuroborg.nl/

Dat moeten we dan erg snel gaan regelen.

> Het kost op donderdag 22,50 euro per persoon, maar dat is wel
> inclusief alles (onbeperkt eten, drinken, koffie, toetje, etc.).

Dat lijkt me meer gebaseerd op een avondje uit dan op een hapje eten
voor een meeting. Dat zouden we voor een keertje kunnen doen maar
lijkt me op den duur aan de prijzige kant...

Voor zover ik kan overzien wordt het grootste probleem om de locatie
(en elkaar) te vinden...

-- Johan