[Groningen-pm] Nieuwe locatie warpnet.

Arnoud Warmerdam aw at warpnet.nl
Sat Dec 8 14:30:45 PST 2007

Hoi iedereen,

Piet Plomp wrote:
> [...]

Het adres is Boumaboulevard 79a. Dit is aan de zuidkant (tegenover de
Mediacentrale). Wij delen de ingang met ondermeer de spelershome, FC
Groningen Media en de ABN Business Corner. We staan nog niet op de
bordjes, maar we zitten op de eerste verdieping (linksaf, aan het eind
van de gang).

Voor mensen die met de auto komen: als je de parkeergarage inrijdt, ga
dan meteen omlaag naar verdieping '-2' (je komt binnen op '-1'). Rij dan
door (paar honderd meter) tot je bij 'Zuid -2' bent. Hier is de ingang
naar de kantoren. Als de deur daar dicht zit en wij dan nog geen
intercom hebben, neem dan de trap naar uitgang Zuid, dan kom je uit
naast onze vooringang.

> Ook van mij felicitaties!

Thanks! :-)

> Prima om dat uit te proberen!

Reserveren (ruim vantevoren, liefst meer dan een week) is aan te raden,
zeker voor groepen. De website vind je hier:

	http://www.wokeuroborg.nl/

> Hebben ze ook iets vega's daar?

Yep, ik zag in ieder geval dat je er tofu kunt laten wokken en er is
keuze uit veel groentes etc. Roken/niet-roken is er ook goed gescheiden.

> Zijn ze snel?

Het meeste eten staat al klaar, dus dat kun je zo pakken. De rest wordt
heel snel gemaakt waar je bijstaat (1-2 minuutjes). Drinken (inclusief
koffie, fris, bier etc.) kun je ook zelf pakken.

Het kost op donderdag 22,50 euro per persoon, maar dat is wel inclusief
alles (onbeperkt eten, drinken, koffie, toetje, etc.).

Klopt, maar als je in het wokrestaurant eet of voor minstens 10 euro
boodschappen doet bij de Jumbo is het gratis (neem wel het kaartje mee
dat je bij de ingang hebt gekregen!). Wij proberen voor Warpnet ook
uitrijkaarten te regelen, maar we hebben nog geen reactie ...

> Ik neem aan dat je auto's bedoelt :-). Hoe is het met
> fietsparkeermogelijkheden?

We hebben twee sleutels voor een fietsenhok dat we nog niet gevonden
hebben. Ook hebben we een fietsenhok gevonden waar we geen sleutels van
hebben. Maar aan de voorkant van de Euroborg (bij de Jumbo) is er plek
voor fietsen. Op eigen risico kun je ze ook voor onze portiek aan het
hek vastmaken.

Groeten,

Arnoud