[Groningen-pm] Nieuwe locatie warpnet.

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Sat Dec 8 13:48:36 PST 2007

Op Za, 8 december, 2007 18:40, schreef Gerhard C. Muntingh:
> Beste PM'ers,
>
> Ik weet even niet het adres uit mijn hoofd, maar Warpnet is sinds
> december gevestigd in de Euroborg.
Ook van mij felicitaties!

> Dit brengt complicaties met zich mee voor diegenen die dicht bij het
> centrum willen PM'en.
Ik vind het een prima plek. En de verborgen boodschap is natuurlijk dat we
de komende keer weer bij Warpnet terecht kunnen! Hoera!

> We kunnen volgende keer (20 dec) misschien ook bij een restaurant in de
> Euroborg eten.
Prima om dat uit te proberen!
Hebben ze ook iets vega's daar? Zijn ze snel?

> Parkeren is daar ook nog een issue; de parkeergarage is vrij prijzig.
Ik neem aan dat je auto's bedoelt :-).
Hoe is het met fietsparkeermogelijkheden?

En wat gaan we doen? Ik wil wel een praatje over een module houden.