[Groningen-pm] Bijeenkomst Groningen Perl Mongers, donderdag 19 oktober 2006

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Wed Oct 18 13:51:22 PDT 2006

Op Ma, 16 oktober, 2006 22:46, schreef Johan Vromans:
> Helaas ben ik donderdag verhinderd.
> Kan iemand anders even een praatje verzinnen?
En toen viel er een diepe stilte.

Ik stel voor dat we wel samen gaan eten (wie wil)
en daar bespreken wat we gaan doen. We gaan dan in ieder geval rond 8
uur naar het pand om degenen die niet mee-eten ook te betrekken.

We kunnen iets doen aan referenties. De tijd is te kort om een presentatie
daarover te maken, maar we kunnen al scriptend het nodige schrijven.
Ik stel ook voor om dat vraaggestuurd te doen.

Is dit een idee? Zijn er tegenvoorstellen?

Praktisch probleem is dat ik geen laptop ter beschikking heb.
Heeft iemand die wel? Er moet uiteraard perl en emacs op staan.