[Groningen-pm] Bijeenkomst Groningen Perl Mongers, donderdag 16 november 2006

Gerhard C. Muntingh smunt at qux.nl
Tue Nov 14 03:12:08 PST 2006

Ja, ik wil kort-en-praktisch 1 of 2 handige perl modules behandelen.
Alleen weet ik nog niet 100% zeker welke.  XML::Parser had ik al eens
genoemd, en misschien Term::Readline ofzo.

> Zo te horen wordt het een rustige (stille) avond...
>
> Wie gaat er mee eten?

Ik eet mee.

Verder neem ik een stapeltje briefjes met mijn GPG fingerprint en
legitimatie mee.  Als anderen dit ook doen kunnen we de web-of-trust weer
wat steviger maken.

Groeten,

Gerhard.