[Groningen-pm] Bijeenkomst Groningen Perl Mongers, donderdag 19 januari 2006

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Thu Jan 19 01:41:55 PST 2006

Hoi allemaal,

> Johan Vromans <jvromans at squirrel.nl> writes:
> [...]
> Ik heb (nog steeds) mijn wxGlade praatje beschikbaar, en ook nog wat
> anders leuks waarmee ik bezig ben.
Je maakt me nieuwsgierig!

Als toevoeging: ik heb sinds kort een abonnement op The Perl Review
en heb als gevolg daarvan een aantal exemplaren ter inzage!

Wat ik ook heel interessant vind: Design Patterns (n.a.v. het
Gang of 4 boek) in Perl. De centrale persoon van The Perl Review,
Brian Fox, heeft hier over de jaren een aantal artikelen over geschreven.
Kunnen we het ook over hebben.

Groetjes en hopelijk tot vanavond!