[Groningen-pm] soort van agenda voor donderdag de 27e

Jouke Visser jouke at pvoice.org
Thu Oct 27 09:37:23 PDT 2005

Met pijn in het hart moet ik me helaas afmelden voor vanavond. De dingen
lopen hier thuis enorm uit (kinderen e.d.) en ik kan hier zeker niet
voor acht uur a half negen weg.
Ik hoop dus dat Johan in mijn plaats wat kan vertellen over Euro OSCON.

Ik zou natuurlijk via Skype wat kunnen vertellen ;-)

Groeten en toch echt tot de volgende keer,

Jouke