[Groningen-pm] Bijeenkomst Groningen Perl Mongers, Donderdag 27 oktober

dokter@wyldebeast-wunderliebe.com dokter at wyldebeast-wunderliebe.com
Thu Oct 20 03:42:31 PDT 2005

Heeren Perl Mongers,

mag ik jullie uitnodigen de avond aan te vangen door het bijwonen van de
Ubuntu Breezy Badger Borrel, ter viering van de release van de Breezy Badger.
Als we dan toch met OSS bezig zijn, die dag...

Zie ook: http://plone.w20e.com/oscafe/breezy

D.

D.A.Dokter ** Wyldebeast & Wunderliebe
http://www.wyldebeast-wunderliebe.com/