[Chisinau-pm] Relansare Chisinau-pm

Sergiu MIHAI sergiu.mihai la devlibre.net
Mie Apr 21 15:22:01 PDT 2010

Salut,

Comunitatea e cam calma de cîtiva ani, nu mai suntem prezenti pe lista oficiala
Chisinau-pm.

E eroare mea de a nu o anima si mentine.

Doresc sa relansez pagina web si sa reanimez discutii pe mailing-list.

P/u pagina web m-am gîndit la un wiki, va fi usor de editat atît pentru
anunturi cît si pentru articole. De ex. cum de creat un modul CPAN, etc...

As dori sa aflu punctul vostru de vedere/criticile.

Am contactat administratia pm.org p/u a relansa totul.

salut
---
 ____________________________________
/ Email  : sergiu.mihai la devlibre.net \
| Jabber : sergiu.mihai la devlibre.net |
\ Website: http://devlibre.net       /
 ------------------------------------
   \
    \
        .--.
       |o_o |
       |:_/ |
      //   \ \

A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Size: 836 bytes
Desc: indisponibil(ă)

Mai multe informații despre lista de discuții Chisinau-pm