[Chisinau-pm] HTML::Mason installation

Sergiu Mihai serhio la programmer.net
Mie Sep 12 07:31:06 PDT 2007

Salut.
Am o mica dilema la instalarea modulului HTML::Mason.
Cu comanda standarta de instalare a modului de pe CPAN:
perl -MCPAN -e "install HTML::Mason"
obtin o dependenta , mod_perl, ceea ce e normal conform documentatiei.
Dupa accept incepe instalarea la mod_perl, care cere sursele Apache.
Standart cauta la calea : ../apachex.x_src/

Ei, bine eu stau pe Debian, care are pachete incluse pentru instalarea
mod_perl. Dar cum ar putea fi rezolvata situatia pe alte distributive?
A incercat cineva? a solutionat problema?
Merci

Sergiu Mihai
ICQ#:308095450
YM:serge_mihai
Tel:(+373)696 260 15

--
We've Got Your Name @ www.mail.com!!!
Get a FREE E-mail Account Today - Choose From 100+ Domains

Un ata?ament HTML a fost eliminat

Mai multe informații despre lista de discuții Chisinau-pm