[Chisinau-pm] Procesele in Perl

Sergiu Mihai serhio la programmer.net
Joi Sep 7 02:37:09 PDT 2006

Salut tuturor.
Incerc sa clonez un proces.
Utilizez functia standarta fork() care returneaza parintelui PID-ul fiului si 0 procesului-fiu.
Am incercat prin teste sa inteleg cum ruleaza dar n-am mai priceput.
Exemplu:
#!/usr/bin/perl
        print "Programul parinte\n";
        print "PID-ul fiului este ".fork()."\n";
        for($i=0;$i<=5;$i++)
        {
                print "$i\n";
        }

Rezultat:
Programul parinte
PID-ul fiului este 0
0
1
2
3
4
5
PID-ul fiului este 10742
0
1
2
3
4
5
paranoik la paranoik-desktop:/home/test$
de aici trag concluzie ca primul se executa fiul si apoi continua tatal. La sfirsitul programului am pus sleep() si iata rezultatul:
Programul parinte
PID-ul fiului este 0
0
1
2
3
4
5
PID-ul fiului este 10742
0
1
2
3
4
5
... adica aici programul se suspenda, care din ei? trebuie ambii , nu?

Ma ajuta cineva?

--
Play 100s of games for FREE! http://games.mail.com/

Mai multe informații despre lista de discuții Chisinau-pm