[Cascavel-pm] (no subject)

Alceu Rodrigues de Freitas Junior glasswalk3r em yahoo.com.br
Quinta Junho 26 17:40:12 CDT 2003

Opa, não se esqueça do FastCGI também. :-)

--
Alceu Rodrigues de Freitas Junior
glasswalk3r em yahoo.com.br
"The 7 Deadly Sins are:/ Wealth without work/ Pleasure without
conscience/ Knowledge without character/ Business without
morality/ Science without humanity/ Worship without sacrifice/
Politics without principle" - Mahatma Ghandi