[Brno-pm] Přednášky 12.2.

Michal Jurosz mj at mj41.cz
Mon Jan 26 09:11:49 PST 2015

Ahoj,

  ozvalo se mi pár lidí, že bychom mohli konečně uspořádat nějaké
setkání s prezentacemi. Ideálně o Perlu, ale skalní mají povoleno i něco
obecnějšího o počítačích.

  Navrhuji připravit se na 12.2. Zatím mám několik lidí, co se
dobrovolně přihlásili něco říci, či přednášet. Ideální by bylo vyplnilit
třeba hodinu či dvě.

  Takže se zamyslete a dejte čím jak nejdříve vědět.

  Projektor/televizi a prostor zajistím. Vypíšu to hned po tomto čtvrtku
na FaceBooku. Lidi, co nejsou na FB, ať se prosím nahlásí emailem, ať
mám představu kolik bude potřeba míst a jestli bude nutné hlasovat o
přednáškách :-).

--
S pozdravem Michal Jurosz
mj at mj41.cz http://mj41.cz