[Brno-pm] Co dal s tou osvetou?

Michal Jurosz mj at mj41.cz
Sun Sep 30 13:27:46 PDT 2012

Ahoj,

  ja jsem urcite pro. Jen je treba dat hlavy dohromady a domluvit se o
co pujde a kdo zhruba se zucastni, tj. kolik lidi a co by je zajimalo.
Nas se sice v Brne sejde vetsinou kolem 10 lidi, ale prevazne to jsou
soucasni nebo byvali zamestnanci GoodData. Obcas prijdou kluci z
NetSuite a obcas i nejaci hoste (ktere Perl primarne nezivi). Vetsinu
casu se o Perlu ani nebavime. Spise obecne o vecech kolem pocitacu :-).
  Dokazu si predstavit nejakou serii, kratkych prednasek. Asi prakticky,
kde a jak Perl pouzivate, co vse v Perlu mate, co planujete. Ja jsem pak
schopny pripravit neco podle zajmu o: Padre, Perl 6, TapTinder, Perl v
GoodData.
  Co se tyce univerzity, tak vim o MUNI http://is.muni.cz/nas_system/ a
MZLU http://is.mendelu.cz/dok/uis.pl?lang=cz .
  Pokusim se prvne dostat sem do konference vice lidi, at se tady o tom
nebavime sami.
  Taky se poptam jak by mohla pomoci firma GoodData. Jestli tady je
moznost aspon proplatit cestovne prednasejicim, nebo tak neco.

--
S pozdravem Michal Jurosz
mj at mj41.cz http://mj41.cz