[bcn-pm] Encuesta para reunirnos y realizar un asado un finde

mimosinnet at gmail.com mimosinnet at gmail.com
Thu May 5 10:11:32 PDT 2022

Bon dia,

Ho tinc difícil per quedar, però me n'alegro que torni l'activitat a la
llista. Vaig agafar el Perl-virus en un dels cursos dels bcn-pm, i no me
l'he pogut treure.

Estic ara encantat amb Raku, que el faig servir sempre que puc. Vaig fer
uns quants dels Perl-Weekly Challenge <https://theweeklychallenge.org/>,
però l'autoaprenentatge té límits i el nivell és força alt �� . Bé, soc de
lletres i ho faig com afició....  Sí, val, una mica friki ��.

Algú més està en Raku + Perl-Weekly Challenges?

A reveure!

Missatge de l'adreça <jluis at escomposlinux.org> del dia dj., 5 de maig 2022
a les 16:33: