[bcn-pm] Eliminar un mòdul de Perl d'una nova versió

Alex Muntada alexm a alexm.org
dim mar 27 07:51:11 PDT 2018

Hola mongers,
fa un temps vaig engrescar-me a fer-me co-mantenidor d'una
distribució de Perl per ajudar l'autor original a incorporar
alguns canvis i resoldre bugs que la gent havia demanat.

Ara em trobo que vull eliminar un fitxer .pm de la nova versió
que toca publicar i, si bé és fàcil no incloure aquest fitxer
al tar de la distribució, no tinc clar com fer que s'elimini
del sistema quan es fa l'actualització a la nova versió.

És a dir, la versió X conté Foo.pm i Bar.pm. La versió X+1
té Foo.pm però no Bar.pm i m'interessa que la instal·lació
de la versió X+1 elimini Bar.pm del sistema si existeix.

Se m'acut que es pot incloure alguna regla específica que
elimini el fitxer al Makefile.PL i he pensat buscar una mica
per veure exemples d'altres distribucions que facin això.

Per altra banda, em sembla un tema prou interessant per fer
la pregunta a la llista i veure si algú de vosaltres s'ha
trobat amb aquesta necessitat i com ho ha resolt, més enllà
d'esborrar la versió antiga per fer net abans d'instal·lar
la nova, és clar.

Salut i moltes gràcies,
Alex