[bcn-pm] A CAPSiDE sempre busquem gent!

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
dij mar 8 12:04:56 PST 2018

Espero que em sapigueu disculpar l'spam.

A CAPSiDE sempre estem buscant gent i fins ara no se m'havia acudit
(gràcies Alba) que en aquesta llista hi pot haver gent que li interessi. En
especial, les posicions de full-stack developers i de sysops son molt
llamineres si esteu subscrits a aquesta llista.

https://www.capside.com/about/hiring/

Tenim un equip que és lo més maco del món i fem coses força xules. A les
xerrades i workshops de Perl ja ho haureu anat veient, però si algú vol més
informació pot posar-se en contacte amb mi sense cap compromís.

Si teniu algú al cap a qui creieu que li pot interessar, no dubteu en
fer-li arribar. Moltes gràcies!

Aprofito també per dir que amb la coincidència amb setmana santa, aquest
mes farem una reunió social en algun bar encara per decidir. Si teniu idees
seran benvingudes. Si no en teniu, podeu apuntar-vos vosaltres :)
https://www.meetup.com/barcelonapm/events/248533657/

Salut!
Marc.
Un document HTML ha estat eliminat...