[bcn-pm] Dijous 30 de juny: Testing Open Space

Alex Muntada alexm a caliu.cat
dic jun 29 10:11:45 PDT 2016

Marc Egea i Sala:

> Una llàstima no poder venir, aquest em venia molt de gust!

Doncs en tinc un altre de similar en ment: «refactoring from
zero tests». És a dir, com agafar un projecte de codi gran i
enlloc de començar de zero (la pràctica més habitual, que té
com a risc cometre els mateixos errors que estan resolts
implícitament en el codi legacy), refactoritzar-lo introduint
tests. Habitualment per fer tests has d'acabar refactoritzant
el codi i estructurant-lo millor perquè sinó és impossible
fer-los.

Hi ha alguns llibres interessant que parlen de codi legacy,
però si algú té experiència i la vol compartir un altre dia,
digueu-m'ho i ho planifiquem.

> Si surt alguna cosa interessant, si us plau passeu-la a la llista :D

D'acord, ja farem un resum.

Salut,
Alex