[bcn-pm] Dijous 30 de juny: Testing Open Space

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
dic jun 29 05:37:56 PDT 2016

Una llàstima no poder venir, aquest em venia molt de gust!

Si surt alguna cosa interessant, si us plau passeu-la a la llista :D

Salut,

Marc.

El dia 27 de juny de 2016, 18:19, Alex Muntada <alexm a caliu.cat> ha escrit: