[bcn-pm] Dijous 30 de juny: Testing Open Space

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
diu jul 3 05:21:41 PDT 2016

Moltes gràcies pel resum/blogpost!

Doncs si, la veritat és que sembla una jornada molt interssant, una pena
perdre-m'ho...

Això em fa pensar... s'ha començat a parlar del workshop? aquest any per
dates ho puc tenir molt complicat, però amb temps es pot intentar..

Salut!

Marc.

El dia 2 de juliol de 2016, 12:22, Daniel Ribes <daniel a danielribes.com> ha
escrit: