[bcn-pm] Presentació a la llista.

Alex Muntada alexm a caliu.cat
dic set 9 00:45:11 PDT 2015

Paco Esteban:

> El meu nom és Paco, i m'acabo de suscriure a la llista.

Benvingut!

> Darrerament m'he tornat a interessar per perl d'una manera un
> poc més seriosa i mha agradat força el que estic veient (Moose,
> Mojolicious, perl6 ...).

Com van comentar a la yapceu2015... Perl is battle-tested! ;)

> He vist que esteu preparant un Workshop per al novembre i
> m'interessaria molt assistir. També veure de que parlen els
> que en saben de veritat de perl per aquí.

Aleshores apunta't a la web: http://workshop.barcelona.pm
Més tard podràs confirmar que vindràs, si vols, però així
també podràs enviar alguna proposta de xerrada, si et ve
de gust explicar-nos alguna cosa.

> Ah, amb la "emoció" pel que he estat veient nou (per a mi) de
> perl he adaptat algun codi que tenia per ahi i he publicat un
> parell de moduls al CPAN. Si algú té temps i ganes de posar-los
> a caldo i dir en que es poden millorar, aqui estan:

Així per sobre m'ha semblat que estan prou bé :)

Salut i Perl,
Alex