[bcn-pm] Perl Workshop a Barcelona el 7 de novembre de 2015

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
dim oct 20 03:59:11 PDT 2015

Hola!

Una pregunta als assistents del workshop: fa temps vam parlar de fer un
sopar aquell mateix dia. L'any passat vam acabar rebentats i ningú en va
tenir ganes, però jo esperava que aquest any ho poguéssim fer.

Algú té ganes de fer un sopar (no cal ni que reservem lloc, només quedar-se
a sopar) després del Workshop? cal que muntem alguna cosa una mica
formal/fem una entrada a la wiki?

Salut,

Marc.

El dia 20 d’octubre de 2015, 9:47, Francesc Guasch <frankie a telecos.upc.edu>
ha escrit: