[bcn-pm] Perl Workshop a Barcelona el 7 de novembre de 2015

Pedro pederindi a gmail.com
dim oct 20 03:56:42 PDT 2015

Hola,
una pregunta
l'esdeveniment es diu "workshop", però només he vist xerrades. Hi
haurà workshops en sí? Estic interessat a aprendre més sobre perl, no
sé si és el lloc on aprendre una mica més, de forma més pràctica, o
més aviat un lloc per parlar sobre perl i enterar-se de què va, o les
2 coses