[bcn-pm] reunió mensual el dijous 26 de novembre

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dij nov 26 00:12:58 PST 2015

El Dimecres 25 Novembre 2015, a les 15:40:00, Marc Egea i Sala va escriure:
> Si avanceu la trobada de desembre pot ser que hi pugui assistir, o sigui
> que +1 per mi :D

Quins dies seràs a Barcelona?

> El dia 25 de novembre de 2015, 15:32, Alex Muntada <alexm a caliu.cat> ha
> escrit:

Suposo que serà  publicat el dia 25 (Christmas)  com que dubto que vulguem fer la reunió en aquest dia que os sembla fer-la el dia 28 dilluns >;?
Un document HTML ha estat eliminat...