[bcn-pm] Testing en Perl

Arnau Sangrà Rocamora asangra a ackcent.com
dll nov 16 07:37:46 PST 2015

Hola Mongers,

Estic realitzant un projecte amb perl el qual ja comença a ser una mica
grandet-complex i m'agradaria començar a incorporar tests per tal
d'assegurar-me que no em carrego res al anar realitzant canvis i
implementant més funcionalitats.

La pregunta és si sabeu d'alguna recomanació en especial per tal de
començar a implementar tests? Sóc força nou amb el perl i igual començo
a utilitzar algun mòdul per fer tests i després resulta que hi ha un que
li dóna 10000 voltes...

Gràcies!

Arnau Sangrà Rocamora