[bcn-pm] Perl Workshop a Barcelona el 7 de novembre de 2015

Alex Muntada alexm a caliu.cat
dic nov 4 16:47:31 PST 2015

Pedro:

> En aquesta sala tipus "aula" quins temes pràctics es tractaran?

Tots els de la sala 2 tret de Rex, DevOps i OpenCage, si no vaig
errat:

http://workshop.barcelona.pm/barcelona2015/schedule

> Experiència de perl que tinc, haver fet aquest curset:

El taller de refactoring serà en Ruby però qui vulgui el pot fer
amb el llenguatge en què se senti més còmode.

Pel desenvolupament web serà en Perl utilitzant el framework
Mojolicious. Amb coneixements mínims de Perl crec que hauria de
ser suficient.

Pel Perl6 serà suficient tenir coneixements de programació en
qualsevol llenguatge.

Salut,
Alex