[bcn-pm] Vídeo sessió d'avui!

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
dij mar 26 07:26:28 PDT 2015

On 03/26/15 15:04, Alex Muntada wrote:

> Primer de tot, ens calia el permís de Capside per fer-ho i ja el
> tenim. Després també ens cal el permís dels ponents i que acceptin les
> condicions.
>
> Tenim també el compte de youtube des del que vam fer streaming del curs.
>
> En jluis durà una webcam i jo en porto una altra però segurament sigui
> difícil captar l'àudio de la sala amb els micros que porten
> incrustats. Ho provem i a veure què surt.
>
> Vull aprofitar per donar les gràcies a Capside per deixar-nos
> utilitzar les seves instal·lacions i fer streaming.
>
> Salut i fins després,
> [...]

Per part meva no hi ha cap problema. No sé si podem utilitzar el mateix
model que vam fer servir pel workshop, però estic d'acord en aquells termes.

D'altra banda haig d'avisar a en Miquel, i a tots, que fins fa 3 semanes
no havia vist una línia de R. No us feu gaires expectatives en aquest
sentit :)

Salut,

Marc.