[bcn-pm] tema de la reunió del 26 de març

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
dij mar 19 23:19:02 PDT 2015

El dia 19 març de 2015, 19:59, Alex Muntada <alexm a caliu.cat> ha escrit:

> [...]
> permeten descarregar-te una VM per provar una versió petita en local
> (Stackato) i d'altres només ofereixen un període de prova gratuït
> (dotCloud). En altres entorns PaaS es fa difícil de dir si tenen
> suport per a Perl.
>
> Aleshores us interessa el tema o preferiu deixar-lo per més endavant?
> Se m'acut que podríem convidar algun conegut de RedHat per fer un
> hackathon i preparar un gear amb una versió més moderna de Perl per a
> OpenShift. Però ja no dóna temps a fer-ho aquest mes, en tot cas
> aquest mes podríem parlar dels diferents PaaS que suporten Perl i què

La veritat és que no tinc res a aportar al tema de PaaS amb Perl ni m'he
interessat gaire pel tema. D'altre banda, la idea de buscar algun projecte
amb el que puguem col·laborar em sembla molt interessant, tot i que si que
potser anem una mica justos de temps.

Potser podríem fer-nos una idea de quina feina suposa (sobretot si pots
portar algú de RedHat) de cara a organitzar el hackathon el mes que ve.
Això sembla raonable?

> D'altra banda, si algú té una contraproposta també serà molt ben rebuda.

Més que una contraproposta és un oferiment. Aquests dies he estat fent un
MOOC de R a Coursera (https://www.coursera.org/course/rprog). Si algú hi
està interessat puc preparar una petita intro a R per a Perl Hackers.

> Salut,
> Alex

Salut,

Marc